Logo Trustus
Map icoon
  • Mijn Vermogensbeheer
  • Mijn Trustus
  • Vermogensbeheer
    Vermogensbeheer
    • Waarom vermogensbeheer
    • Beleggingsstrategie
    • Verschil Vermogensbeheer en Beheerd Beleggen
    • Rapportages
    • Tarieven
  • Beheerd beleggen
    Beheerd beleggen
    • Waarom Beheerd Beleggen
    • Verschil Vermogensbeheer en Beheerd Beleggen
    • Tarieven Beheerd Beleggen
  • Lijfrente
    Lijfrente
    • Lijfrente opbouwen
    • Lijfrente oversluiten
    • Lijfrente uitkeren
    • ZZP Pensioen
    • Jaarruimte berekenen
  • Beleggingsfondsen
  • Over ons
    Over ons
    • Het team
    • Samenwerking
    • Persoonlijke benadering
    • Nieuwsoverzicht
  • Contact
    Contact
    • Veelgestelde vragen
Chart icoon Koersinformatie Downloads Maak een afspraak
NL vlag NL EN vlag EN
  • Chart icoonKoersinformatie
  • Map icoon Downloads
  • Map icoon Maak een afspraak
  • Mijn Vermogensbeheer
  • Mijn Trustus
Logo Trustus
  1. Vermogensbeheer
    Waarom vermogensbeheer Beleggingsstrategie Verschil Vermogensbeheer en Beheerd Beleggen Rapportages Tarieven
  2. Beheerd beleggen
    Waarom Beheerd Beleggen Verschil Vermogensbeheer en Beheerd Beleggen Tarieven Beheerd Beleggen
  3. Lijfrente
    Lijfrente opbouwen Lijfrente oversluiten Lijfrente uitkeren ZZP Pensioen Jaarruimte berekenen
  4. Beleggingsfondsen
  5. Over ons
    Het team Samenwerking Persoonlijke benadering Nieuwsoverzicht
  6. Contact
    Veelgestelde vragen
Klanten

Klanten

  1. Home
  2. Veelgestelde vragen
  3. Klanten
Ik wil graag een adreswijziging doorgeven Ik wil mijn bankrekeningnummer wijzigen, hoe doe ik dat? Wanneer ontvang ik een jaaropgave over mijn belegging? Ik heb geen bijlage ontvangen bij mijn e-mail Ik heb mijn belegging (gedeeltelijk) verkocht. Wanneer ontvang ik de verkoopwaarde? Kan ik (een deel van) mijn belegging overdragen aan een ander? Kan ik mijn fondsverdeling wijzigen? Ik wil een bedrag inleggen, hoe doe ik dat? Tegen welke koers beleg ik? Wat is een PEP? Ik heb een bedrag overgemaakt, wanneer is dit bedrag zichtbaar in MijnTrustus? Hoe kan ik mijn huidige maandbedrag aanpassen op MijnTrustus? Als ik inlog zie ik niets / ik zie mijn belegging niet Ik heb geen activatie e-mail ontvangen Waarom kan ik niet inloggen in de MijnTrustus omgeving? Waarom is er een tweestapsverificatie voor MijnTrustus
  • NL vlag NL
  • EN vlag EN

Met wie we samenwerken

Expert Beoordeling (1)
Insingergilissen
AFS Execution Services Logo
FDA Logo (1)
Kifid
Dsi (1)
VVA
Principles For Responsible Investment (1)
Sustainalytics (1)
WSUNGC

Contactgegevens

Kantoor Noord-Nederland
Sewei 2, 8501 SP Joure

035 - 626 13 34 (lijfrente) of 0513 - 48 22 00 (vermogensbeheer)
info@trustus.nl

Kantoren

  • Hilversum
  • Joure
  • Roosendaal

Snel naar

  • Contact
  • Downloads
  • Veelgestelde vragen

Nieuwsbrief

© Trustus 2025

  • Disclaimer
  • Privacy - en cookieverklaring
  • Sitemap
  • Trustus Pensioen