Als ik inlog zie ik niets / ik zie mijn belegging niet

Als u probeert in te loggen en u ziet niets of u ziet uw gegevens niet, dan zijn er een aantal dingen die u kunt proberen:

  • Maakt u gebruik van automatisch inloggen? Log dan uit (rechts boven op MijnTrustus) en log opnieuw in.

  • Verwijder de cookies en geschiedenis van uw browser, log uit en log opnieuw in

  • Probeer het in een ander browser (Internet Explorer, Google Chroom, Microsoft Edge, Firefox etc.)

  • Logt u in met het e-mail adres wat bekend is bij Trustus of logt u in met een ander e-mail adres. Het is alleen mogelijk om in te loggen met het e-mail adres dat bekend is bij Trustus.

 

Als u probeert in te loggen en u ziet niets of u ziet uw gegevens niet, dan zijn er een aantal dingen die u kunt proberen:

  • Maakt u gebruik van automatisch inloggen? Log dan uit (rechts boven op MijnTrustus) en log opnieuw in.

  • Verwijder de cookies en geschiedenis van uw browser, log uit en log opnieuw in

  • Probeer het in een ander browser (Internet Explorer, Google Chroom, Microsoft Edge, Firefox etc.)

  • Logt u in met het e-mail adres wat bekend is bij Trustus of logt u in met een ander e-mail adres. Het is alleen mogelijk om in te loggen met het e-mail adres dat bekend is bij Trustus.